diumenge, 23 de febrer del 2014

Bestiario moderno (Domenico Gnoli, 1968)


10 comentaris:

  1. La veritat és que fa una mica d'angúnia! És molt oníric.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenen aquell punt estrany i angoixant de determinats somnis.

      Elimina
  2. m'encanta el senyor punxós amagat... tot un suggeriment de pecat i sexe dur!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara que ho dius, potser sí. Jo l'havia interpretat més aviat com un perill latent, però és cert que l'atmosfera té alguna connotació lasciva.

      Elimina
  3. per cert, no te res a veure aquesta selecció amb la resta de la seua obra, em sembla...

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, la resta de la seva obra era en color i molt més lluminosa, també amb motius surrealistes. Però em van agradar molt aquests dibuixos a tinta dels que vaig llegir que s'havien extraviat els originals. Una llàstima!

      Elimina
  4. fer això, només amb una tinta... quina enveja!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, molta enveja. És inexplicable la poca difusió que s'ha fet de l'obra de Domenico Gnoli, un artista gairebé oblidat. Qüestió de modes, suposo...

      Elimina
  5. Extraordinario. Es como ir en metro o en el autobús. Puro realismo.
    JL

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactamente: desolación, abigarramiento, sinsentido. Puro realismo.

      Elimina